Jump to content
JacketOfTrades

When were the second waves last year?

Recommended Posts

Late January. You can click on "archive" on the top right of the tumblr to see all their past posts announcing each wave to get an idea of when they start and stop. 🙂

Last year they posted on the 25th saying the second wave had been completed! I'd say next week or the week after :) 

Edited by futureellewoods
correct typo in date

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

• Recently Browsing   0 members

No registered users viewing this page.

• Recent Posts

• Je suis allĂ©e voir pour l'annĂ©e passĂ©e, c'est allĂ© jusqu'au 12 mai les acceptations et par lui suite ils ont sorti la liste d'attente la journĂ©e mĂȘme. Je crois qu'on en a encore pour un bout. C'est lourd haha. Mais bon l'annĂ©e passĂ© il y a eu le lockdown et tout et j'imagine qu'ils ont prit du retard,  je ne crois pas que ca va aller jusque lĂ  cette annĂ©e. Mais honnĂȘtement j'en ai vraiment marre d'aller voir mon centre Ă©tudiant tous les jours. J'ai tellement hĂąte de savoir j'ai des arrangements Ă  faire (loyer, nouvel appart, nouvelle ville etc).  Courage on en a surement pour moins d'un mois d'attente ! 
    • It seems like the offers that were made on the 15th came from the general category. Pure speculation- but maybe the access committee hasn't sat down for an assessment session since the April 1st deadline? Hoping there's movement for access applicants soon  
    • What score did you end up with? if you don't mind me asking. And was that it? just the seven weeks? 
    • But they're not Morgan's..
    • Je connais quelqu'un qui l'a fait et ça donne des sessions assez chargĂ©es! Elle l'avait plus fait par opportunitĂ©, mais c'est certains que ça peut ĂȘtre intĂ©ressant d'avoir les deux. Il y a plus d'info sur le programme combinĂ© ici: https://droit.umontreal.ca/fileadmin/droit/documents/PDF/programmes_combines/LLB_JD_etudessuperieures.pdf 😊

• Create New...